Elektronisch Lockerslot
Elektronisch Lockerslot
miniK10 elektronisch lockerslot
De miniK10 is één van de kleinste elektronische lockersloten op de markt en biedt toch ongekend veel gebruiks- en beheermogelijkheden.
Het slot is voorzien van een robuust toetsenbord, maar kan optioneel worden bediend met Mifare* of Proximity* RFID badgjes, kaarten en armbandjes. (tegen meerprijs)
Ook bediening via uw smartphone of tablet behoort tot de mogelijkheden. (is niet standaard)
- Specificaties
- Eenvoudige montage: past direct in het montagegat van bestaande standaard lockersloten
- Bescherming tegen vocht en stof volgens IP-54
- Zeer compact formaat en aantrekkelijk design
- Geschikt voor vaste of wisselende gebruikers
- Eenvoudige bediening via robuuste toetsen
- Toegangsniveaus voor gebruiker, service en beheerder
- Volume druktoetsen instelbaar of uitschakelbaar
- Twee LED's voor visuele communicatie
- Automatische blokkade na invoer drie onjuiste codes
- Levensduur batterij 10 jaar bij 10 openingen per dag
Verkrijgbaar in een vericale of horizontale versie.
Zelf inbouwen of ingebouwd door ons op nacalculatie.
Categorie: |
|
---|
Prijs-, model en uitvoeringswijzigingen voorbehouden. Alle prijzen in Euro en excl. BTW.

Specialist in nieuwe en tweedehands kasten, bureaus en stoelen
Mix en match nieuw en tweedehands kantoormeubilair
Naast een uitgebreid assortiment zo goed als nieuw kantoormeubilair, bieden wij ook een prachtige collectie nieuwe kantoormeubelen. Bent u op zoek naar een comfortabele, nieuwe bureaustoel, een bureau, vergadertafel, kast of brandkast? Of zoekt u handige accessoires zoals een voetensteun, tafelscherm of scheidingswand? Bekijk ons aanbod aan nieuwe kantoormeubelen en accessoires, of neem contact op voor deskundig advies.
Ruim 35 jaar ervaring
Met de aankoop van gerenommeerde merken
Bij Van de Scheur Kantoor- en Bedrijfsmeubelen hebben we meer dan 35 jaar ervaring in het inrichten van kantoren en bedrijfsruimten. Onze belangrijkste uitgangspunten: uw kantoorinrichting moet functioneel zijn en uw medewerkers moeten comfortabel, gezond en veilig kunnen werken in een sfeervolle omgeving. En laten we uw klanten en gasten niet vergeten; zij verdienen een professionele ontvangst in een representatieve werkomgeving.
Uw kantoor weer als nieuw met nieuwe en tweedehands kantoormeubelen
Bel of bezoek onze showroom voor een goed advies.